2021 UNICERA Fiera Sanitaria Internaziunale

L'UNICERA hè stata realizata cù successu in CNR Expo Center Istanbul. Cum'è u più grande fain Sanitary Internaziunale di Ceramica in Turchia, attrae a maiò parte di a famosa cooperazione di marca in Turchia, Spagna, Italia, etc. è ancu i visitori da u mondu sanu.

A fiera mostra i tile, i sanitarii è l'articuli di cucina cù l'ultimi disinni è tecnulugia. Siccomu Yewlong hè stata R & D di fabricazione di armadi di mobili di bagnu per più di 20 anni, ci piacerebbe sparte più nantu à i mudelli di armari di bagnu in questa fiera.

news1

Sicondu i mudelli di novu designu in fiera, a diferenza di disignu cumparatu cù l'annu passatu hà un grande cambiamentu. Prima, i materiali di l'armadiu di bagnu sò aghjurnati à carcassa o cime in stile di legnu.

news2

In cunfrontu cù a fiera di Bologna chì si tene in Italia, i disinni UNICERA sò in generale seguendu i stili tradiziunali turchi, chì hè classicu, cunservatore è apertu mistu. Tuttavia, a tecnulugia per a qualità hè sempre aumentata in l'ultimi anni da a nostra visita in 2015.

Ancu s'è u bacinu di petra sinterizzata hè statu populari in u mercatu mundiale per qualchì tempu, chì era annoiatu in Italia è largamente utilizatu in u mercatu cinese, i mudelli di tacchino anu sempre focu annantu à i lavabi in ceramica, hè vera chì a ceramica hè sempre u materiale alternativu per millaie d'anni dapoi. u so natu, è si girò fora chì a cima di petra sinterizzata di qualità à u prezzu prezzu hè sicondu à i bacini di ceramica è qualchì volta ancu peggiu. Cume un picculu attellu o fornitore fabrica a petra sinterizzata cù equipaghji micca sviluppati è cumpetenze tecnologiche.

news3

In generale, i visitori o i cumpratori seguenu a tendenza di i disinni di bagnu, ponu truvà i mudelli putenziali caldi in questa fiera, ma u trasportu hè sempre à un livellu super altu per elli à impurtà.

In ogni casu, tutti aspittemu à i tempi di trasportu bè è u mondu cunovid-19 falà, perchè pudemu mustrà sti mudelli eleganti è dilicati à e persone, goderanu un bonu tempu cun ellu.


Tempu di Postu: 13-Nov-2021