Lecture Tema: Seminariu nantu à u sviluppu di alta qualità è a gestione di risichi di a pruprietà intellettuale di l'impresa

news1

BEIJING, u 19 di nuvembre di u 2021, a squadra YEWLONG hà assistitu à a cunferenza di l'Avucatu Mao, l'impurtanza è i risichi di i diritti di pruprietà intellettuale per una cumpagnia. Hà enfatizatu, l'innuvazione hè l'attivu intangible per una cumpagnia. U nostru capu, Mr Fu, hè d'accordu cù a so visione di l'innuvazione di l'impresa.

news2

Dapoi u 2010, YEWLONG fucalizza nantu à l'innuvazione di i prudutti da u cuntrollu elettronicu simplice à a cooperazione in parechje campi di ricerca scientifica. Duranti l'ultimi 11 anni, YEWLONG hà dumandatu 31 brevetti, 13 patenti sò stati autorizati, chì avemu appiicatu i so diritti di pruprietà intellettuale à i so prudutti è trasforma i so vantaghji tecnologichi in vantaghji di produttu. Cum'è l'incarnazione più intuitiva di a tecnulugia è di i prudutti in a pruprietà intellettuale, i brevetti aiutanu à a nostra cumpagnia à migliurà a qualità di u produttu è u rendiment di l'affari, mentre rinfurzendu ancu a capacità di YEWLONG per resiste à diversi risichi; YEWLONG ricunnosce cumplettamente u rolu enormu di i diritti di pruprietà intellettuale in u sviluppu di l'imprese. Attraversu u sviluppu di prughjetti di ricerca, YEWLONG hà fattu innovazioni è migliure paragunatu à i cuncetti tradiziunali, migliurà cusì a qualità di serviziu di a tecnulugia di custruzzione di strade verdi.


Tempu di Postu: 22-Nov-2021