Mese di a qualità: Lasciate chì e marche naziunali mostranu a so vera forza di fabricazione di qualità!

Settembre hè u "Mesu di a Qualità" naziunale.

L'attività "Quality Month" principia in 1978. À quellu tempu, dopu à una dicada di catastrofa, l'ecunumia naziunale di u mo paese principia à ricuperà. Parechje imprese avianu una bassa efficienza di produzzione è seri prublemi di qualità. Per quessa, l'antica Cummissione Economica Statale hà publicatu l'"Avvisu nantu à a realizazione di l'attività "Mese di a qualità"" à tuttu u paese u 24 di ghjugnu di u 1978, è hà decisu di lancià l'attività "Mesu di a qualità" in tuttu u paese in settembre ogni annu per prumove. l'idea di "Qualità Prima" è stabilisce "A tendenza di pruduce prudutti d'alta qualità hè gloriosa, è pruduce prudutti inferiori hè vergognosa.

Quist'annu, 20 dipartimenti, cumpresi l'Amministrazione Generale di Supervisione di u Mercatu, anu realizatu attività "Mese di a Qualità" in tuttu u paese sottu u tema di "implementazione in prufundità di azioni di migliurà di qualità è prumove vigorosamente a custruzzione di un paese di qualità". Perseguite a qualità, crea a qualità, è gode di l'ambiente suciale di qualità, migliurà u mecanismu di travagliu di grande qualità, realizà azioni di migliurà a qualità in profonda, migliurà in modu cumpletu a qualità di i prudutti è servizii, rinfurzà a cumpetitività di qualità naziunale, è crea una bona qualità. atmosfera suciale per prumove fermamente a custruzzione di un paese di qualità.

L'attività di u "Mese di a Qualità" di quist'annu hè ancu in piena cum'è l'anni precedenti.

In fatti, "Fortificà u paese per qualità" hè sempre stata una strategia naziunale. U Cumitatu Centrale di u Partitu è ​​u Cunsigliu di Statu anu sempre attribuitu una grande impurtanza à i prublemi di qualità. Appruvatu u stabilimentu di u "Premiu di Qualità Chine". "Made in China 2025" hà ancu dichjaratu chjaramente: A qualità deve esse a linea di salvezza di custruisce un putere di fabricazione, cunsulidà cumplettamente i fundamenti di a qualità di u produttu, migliurà continuamente u valore di a marca corporativa è l'imaghjini generale di "Made in China", è piglià u sviluppu. caminu di vincere per qualità.

Fighjendu in l'ultimi deci anni, quandu si tratta di qualità Seiko, a ghjente pensa prima di Germania; quandu pensanu à tappe di toilette high-end, prima pensanu à u Giappone ... Per parechji anni, u cuncettu di "marchi stranieri hè di megliu qualità" hè statu assai arradicatu, è mintuatu è "Made in China", ma solu l'impressione di " low-end" è "qualità inferiore".

Sta situazione ùn hà micca cambiatu finu à l'ultimi deci anni.

Sottu à a nova ecologia ecunomica, "Made in China", chì una volta si basava nantu à u costu è a scala, hè ushering in un puntu d'inflessione di trasfurmazioni è aghjurnamentu sottu l'onda di globalizazione è intelligenza. In particulare dopu à decennii di migliuramentu tecnologicu indipendente, "Made in China" face grandi passi versu "Made in China" è "Made in China".

Nta l'ultimi anni, una quantità di cumpagnie cù capacità d'innuvazione eccezziunale, grandi ruoli principali, boni putenziali di sviluppu è una forte cumpetitività internaziunale sò emerse in diverse industrii, è ancu un gran numaru di cumpagnie "di precisione, speciale, novi è innovatori" cù forti capacità prufessiunali in segmenti di mercatu è campi. "Piccola impresa giganti è impresa unicu campione. Inoltre, batchs di marchi chinesi famosi sò cuminciati à diventà famosi à l'oltremare, cum'è Huawei in l'industria 3C, Gree in l'industria di l'apparecchi elettrici, ecc. Sti marche chinesi ùn solu piglianu un postu in a vita è a mente di i cunsumatori glubale. , ma ancu fà "Made in China". Sbarazzate di l'impressione inherente di qualità low-end, low-end è inferiore, è trasfurmate gradualmente in una qualità "Made in China" splendida è affidabile.

À u listessu tempu, cum'è l'imprese cuntinueghjanu à migliurà e so capacità d'innuvazione tecnologica, u significatu di "fabbricazione di qualità" hà ancu subitu cambiamenti profondi. "Fabricazione di qualità" ùn si riferisce più solu à a qualità di i prudutti, ma si trova ancu in u valore di a marca, a tecnulugia innovativa è u serviziu ingegnosu. Aspettate l'aghjurnamenti in tuttu.

Avà, hè u megliu tempu per e marche naziunali per dimustrà veramente a forza di a fabricazione di qualità è cuntà a storia di a marca "Made in China" à u mondu!

Per questu mutivu, u Cumitatu d'Organizazione di u Premiu di Qualità di Ebollizione è u Centru di Ricerca per a Qualità di a Vita di a Casa anu lanciatu inseme una nova colonna di trasmissione in diretta "Creatore di Qualità" inseme cù una agenza d'ispezione di qualità autoritaria naziunale è una piattaforma di media autorita. A colonna hè di visità i principali cumpagnie di fabricazione di qualità di casa in forma di trasmissione in diretta, è usa "forum live broadcast + factory live broadcast" cum'è u cuntenutu core per sbloccare a qualità di u grande paese daretu à a qualità di marca in un modu integrale. .

U Cumitatu d'Organizazione di u Premiu per a Qualità di Ebollizione, i media prufessiunali è i gruppi di esperti da 19 istituzioni d'ispezione di qualità autorevoli à livellu naziunale sò entrati in a fabbrica di qualità di marca, è attraversu u metudu di trasmissione in diretta di fabbrica sperimentale, a fabbrica intelligente hè visualizata in tempu reale + R&D in tempu reale. è a realità di fabricazione + accessu direttu à a prima linea Ligami di cuntrollu di qualità + interpretazione in situ di i vantaghji di a qualità di u produttu cum'è u cuntenutu core, una visualizazione cumpleta di a qualità è l'ingegnosità di e marche di arredamentu di casa chinesi, è attraversu una doppia approvazione autoritaria per custruisce high- marche domestiche di qualità in u core IP di qualità di arredamenti di casa Chinese, è rinfurzà u leader di qualità di l'industria di a marca.


Tempu di pubblicazione: 23-sep-2021